TAKK FOR MEG ST. CROIX

@ St. Croix Photo: Kaja Born Eilertsen.

Jeg har jobbet ved de fleste teaterhus i Norge, og overalt blir man tatt vel i mot.

Men etter noen uker her på Teaterhuset St. Croix i Fredrikstad må jeg si; dette huset er noe helt eget. Nesten som et hjem å komme til når du er sliten og har vært på veien siden i midten av august. Jeg vil bare si tusen takk.

Takk for vennlighet, takk til flotte folk, alle damene som lagde rosa prinsessekroner til publikum på premieren i går, takk til teknikere og crew, ja stort sett takk til  St. Croix som besitter en grunnidé om at alle skal være velkommen. Og der i huset mangler det ikke på takhøyde.  Jeg gleder meg til å komme tilbake for å spille hos dere!

Vive la St. Croix!

Legg igjen en kommentar

