ET SPARK I SJELEN

 

Foto: The Beautifully Macabre and Grotesque
Foto: The Beautifully Macabre and Grotesque

 

 

rør meg

vekk meg opp

lokk meg med stille sang

ut i det stigende lyset

jeg trenger et hardt spark

i sjelen

 

Sven Henriksen 2013

En kommentar om “ET SPARK I SJELEN

  1. Reblogged this on Fjellflyt and commented:
    Fredag – og jeg ser tilbake på ei uke hvor mailboksen har fått stadig nye livshistorier og ønsker om å komme i gang med noe nytt tilsendt. Om jeg kan sende dem invitasjon til gründertrening, eller lage et opplegg for en gjeng som skal i gang med et eventyr av en oppstartsprosess?

    Mens jeg jobber med det, så vet jeg at mange sitter og venter på et tegn – skal jeg, eller skal jeg ikke? Hvis det høres ut som deg, så må du lese dette nydelige diktet av Sven Henriksen. På bloggen hans er det også mye mer av litterære godsaker.

    Ønsker deg en helg med ro, refleksjon – og råskap!

    Hilsen Torill Bye Wilhelmsen

    http://www.fjellflyt.no

Legg igjen en kommentar

