FØR DU SNUR DEG OG GÅR.

FØR DU SNUR DEG OG GÅR.

IMG_6611

*

Hei, er du i byen?

Ja, en snartur. Alt bra?

Ja, alt er bra. Du da?

Alt er bra her også!

Du ser godt ut. Blitt tynnere?

Takk. Nei, jeg er ikke blitt tynnere.

Ok, vel. Jeg må…

Ja?

Nei, det var hyggelig å se deg.

Ja, det var hyggelig å se deg også.

Sammen med Turid ennå?

Ja, if it works, don’t fix it.

Ja, haha, du sier noe.

Er alt i orden?

Ja jøss, hvorfor spør du om det?

Nei, jeg vet ikke, det var, nei, jeg vet ikke.

En kaffe?

Nei du, jeg har ikke tid, jeg må…

Ja, det må du vel. Jeg har det travelt selv.

Ja, huff, denne jula.

Ja, stress.

Men?

Ja?

Der kommer trikken min. Vi ringes?

Ja, vi ringes.

Men alt er vel ok?

Ja jøss. Skal bare handle de siste julegavene.

Gråter du?

Nei hvorfor skulle jeg gråte?

(tørr latter) Nei ,hvorfor skulle du gråte?

Ha det da kompis!

Jess, ha det.

Ha det da.

Du, det jeg sa…

Ikke tenk på det.

Nei, ok.

Men vi ringes.

Etter jul?

Etter jul.

Jeg savner deg.

Sorry, trikken.

(luftkyss)

(det begynner å snø)

(en blå trikk svinger rundt hjørnet)

Etter jul?

@

Sven Henriksen desember 2013

Legg igjen en kommentar

