EN FACEBOOK-SAMTALE OM DAGENS VÆR

IMG_4811

Deilig vær i dag. I’m blessed.

Det er ikke så jævla fint!!!!

Jo, været er fint her jeg er!

Hva så? Her er det regn!

Ja vel?

Hva da «ja vel»?

Du trenger ikke lese alt som står på min vegg vet du.

Å? Hva mener du med det?

Jøss? På tuppa i dag?

Ikke snakk til meg på den måten!

Jeg snakker ikke til deg, jeg skriver!

Det der er hersketeknikk!

Hva faen, jeg sa jo bare at det er fint vær.

Her er det ikke fint, sa jeg!

Så synd for deg da.

Skjønner ikke hvorfor vi er venner på Facebook. Vi har jo aldri truffet hverandre.

Slett meg da. Feel free!

Hvorfor snakker du engelsk din dust?

Jeg snakker ikke, jeg skriver!

Du er i Norge!

Ja, det er jeg smertelig klar over!

Så flytt til utlandet da, om alt er så jævlig her!!!

Jeg har bare sagt at det er fint vær! Hva feiler det deg?

Drit og dra!

Love you right back!

Dra til helvete, er lei sånne folk som deg som legger ut teite selfies av seg selv!

Det var du som ville være en venn!

Oh, fuck off!

Nå er det du som snakker engelsk!

Nå er det jeg som sletter deg!

Slett i vei. Ha det bra da!

En kommentar om “EN FACEBOOK-SAMTALE OM DAGENS VÆR

Legg igjen en kommentar

