Hetero-propaganda.

Nina Karin Monsen, du byr meg i mot.

Når jeg leser kronikken din om homosex er det så jeg kaldsvetter av angst og raseri.

Og når jeg tenker på deg som sexobjekt er det så det vrenger seg i mage og sjel. Jeg ser deg for meg når du lar kjolen falle, når du smyger ut av undertøyet, vugger babylonsk over gulvet  og lar mannen din utføre det du mener er den eneste sanne måten å utøve kjærlighet på, og jeg grøsser. Ja, jeg får bilder i hodet jeg sliter med å bli kvitt, de følger meg inn i nattesøvnen som tar meg i sin favn etter søvnløse timer der jeg har sett for meg hva du og mannen din driver med av uhyrligeheter i sengen. Jeg blir kvalm av alt dette for meg så unaturlige griseriet som du og dine likesinnede driver med.

Ja jeg vet, jeg er en minoritet, en homogen gruppe som cruiser rundt i parker om natten på leting etter en pikk som kan kjøres opp i mitt aids-infiserte anus. Ja, jeg er et utskudd fra samfunnets skyggeside som ikke er i stand til å føle kjærelighet, ikke evner å være trofast mot denne ene man skal elske et helt liv. Ja, jeg drikker og stikker nåler i armene mine, er en ynkelig narkoman som doper meg ned for å makte å leve mitt ensomme liv på siden av ditt normale samfunn.

Men jeg ekles av deg, av din mangel på empati, ditt menneskesyn og mangel på forståelse for kjærelighetens mange nyanserte og vakre ansikter. Men slapp av, jeg tenker ikke å forføre mannen din, du skal få ha ham i fred.

Mitt ynkelige liv som homofil, sier du?

Jo, det er vakkert. Jeg cruiser ikke halvnaken rundt i parker om natten. Jeg lever i mitt lille hus sammen med mannen min. I tyve år har vi gått på denne livsveien han og jeg, og livet med ham blir stadig vakrere. Jeg drikker ikke, doper meg ikke, ei heller begjærer jeg min nestes ektemann.

Jeg elsker min mann høyere enn himmelen, slik som du sikkert elsker din.

Beklager at jeg skriver dette, men jeg ekles av deg, jeg forakter deg, men jeg ønsker deg ikke noe vondt. Men den kronikken du skrev i dag om homo-propaganda tar jeg som en personlig fornærmelse. Du bommer på alle punkter, som jeg også bommer når jeg skriver om min vemmelse av deg. Du er sikkert en elskelig kvinne for de du elsker og som elsker deg.

Men i dag kan jeg ikke føle annet enn forakt for deg.

19 kommentarer om “Hetero-propaganda.

  1. Dersom man ønsker at homofile skal havne i helvete, skal man bare velsigne deres samlivsform og la dem få gifte seg i kirka, slik at de tror at alt er i orden. Åja, det er jo det storting og regjering har gjort allerede, og kirka er på vei til å gjøre etter det siste kirkavalget. Ønsker man at homofile skal bli frelst og komme til himmelen, bør man advare dem om hvilken vei det går med dem som synder homofilt, slik at de begynner å tenke seg om og vender om.

  2. Sven, nå faller du ned på hennes nivå..i måten du ekles på..det trenger du ikke…vi er mange som ikke bryr seg med hva som foregår i hjemmets varme lune, om en er homo&bifil eller hetero…det beste ønakes oss alle,likeverdige mennesker..<3

  3. Terje Henriksen, er du snill og utdyper hva du vil ha frem med din påstand «eller vil hindre at sannheten kommer for en dag»
    Hvilken sannhet er det du snakker om? Din sannhet? Min sannhet? Vår sannhet? Kirkens sannhet?

    På forhånd takk for et utdypende svar

    • Sannheter som psykologer og psykiatere m/fjertefølje ikke vil skal bli kjent. Mer om det kan man lese på f.eks. no.samfunn.religion på Usenet (f.eks. på Google groups eller via andre news-lesere og Usenet-servere).

Legg igjen en kommentar

