Nå er det personlig!

I går fikk kriminelle nynazister marsjere i Kristiansands gater med politiets velsignelse, mens en antirasist ble lagt i håndjern og ført bort. Demonstrasjonen var ulovlig, men de (300?) politimennene som var på jobb besluttet å beskytte nazistene og turistene som var på besøk i byen. At demonstrantene brøt norsk lov så etaten gjennom fingrene med.

Det er en skam, og jeg tar det faktisk personlig at noen ønsker meg utryddet!

For den nordiske motstandsbevegelsen har som mål å knuse homolobbyen, utrydde oss. Jøder er også uønsket, og alle statsborgere i de skandinaviske landene som ikke er hvite etniske borgere skal utvises fra sine respektive hjemland, og en nordisk stat av renrasede borgere skal opprettes. Som homofil er jeg ikke ønsket. Som jøde er du ikke ønsket. Er du av en annen hudfarge er du ikke ønsket.

Som hvit heterofil rotnorsk kan du avvise disse som «klovner» og «tullinger», men om du ikke kan slå i bordet med kriteriene som disse nynazistene krever er du i faresonen. I går valgte politiet å beskytte de som ønsker meg død. De valgte å beskytte de som ønsker din utenlandske kone eller mann ut av landet. Politiet beskyttet de som vil utrydde din lesbiske datter eller mor, din homofile onkel, bror eller far. De beskyttet de som mener jøder er svin. Politiet valgte å beskytte det motsatte av likhet og frihet og demokrati.

Jeg tar det personlig. Det synes jeg du også skal gjøre. Neste gang er det kanskje deg de går for?

Så håper jeg virkelig at dette får et etterspill, at det tas opp i et høyere nivå i Stortinget, at justisministeren må svare for hvorfor politiet ikke grep inn mot en ulovlig demonstrasjon.

Om norske ungdommer og voksne lenker seg sammen i en ulovlig demo for å beskytte naturen og miljøet fjernes de av politet med makt og ilegges store bøter, mens folk som ønsker et hvitt heterofilt herredømme, og i tillegg tidligere er straffedømt for vold og andre ting, har fri tilgang til norske gater mens politiet passer på at ingen angriper dem. Det er en skam og et knefall for de mørkeste av alle krefter.

Jeg tar det personlig!

NB. Tallet 300 er satt i parantes med ? fordi jeg ikke er helt sikker på om kilden jeg brukte (Nye SOS Rasisme) melder det riktige antall politibetjenter på jobb.

13 kommentarer om “Nå er det personlig!

  1. Du mistet meg desverre når du skrev 300 politifolk.
    Så mange tror jeg ikke Agder Politidistrikt kan stable på bena utenom ferietiden engang. De fikk skrapt sammen 20 mann for å holde roen her.
    Hadde de vært 300 hadde de nok valgt å prioritere litt annerledes.
    Mener selv Nordfront like godt bør fjernes helt, men tror ikke at å putte de i varetekt et par dager hjelper noe.
    Vi bør nok heller stå sammen og vise at de er en bitte liten minoritet som har slike hildninger.
    Gi disse minst mulig oppmerksomhet og vær heller glad for at det er veldig få som deler deres tankesett.

  2. Her syns jeg du beskylder politiet for noe de ikke har gjort, altså å se gjennom fingrene med denne saken. Politiet gjør bare jobben sin, som overordnet er å sikre trygghet og sikkerhet for folk i ulike situasjoner. De var der, og tok en vurdering på om det var nødvendig å stoppe demonstrasjonen, eller la den gå. Og de skal ta en vurdering på om dette får konsekvenser for de involverte. Politiets instruks er overordnet, og går igjen tilbake til norsk lov. Ingenting annet. Og å kun se noen aspekter i saken, de som vekker følelser eller støtter argumentene dine, er å undergrave den solid gjennomgående objektiviteten vi setter som krav til vårt eget politi, og som igjen gjør at vi kan stole på at de tar de riktige beslutningene. Iallfall er det et slikt politi jeg vil ha, og derfor er kritikken din noe jeg tar personlig.

      • Det er altså direkte LØGN. Er du ALLTID like flink til å LYVE, som du er til å kritisere de som bruker sin rettmessige ytringsfrihet, men som dessverre ikke er like blodrød politisk som du selv er?

      • Hva er direkte løgn? Og må man være politisk blodrød for å ta avstand fra nazisme Svein Bruvoll? Det finnes faktisk ikke et ubegrenset og rettmessig frihet til å ytre hva som helst.

  3. Jeg syns ikke drapstrusler er greit. Som bifil har jeg blitt mobbet av homofile og såkalte ledere i LLH. Skal ikke nevne navn. Pride er noe jeg ikke støtter, jeg er ikke homo nok… ikke akseptert fra de homofile og så straks jeg bringer dette opp får jeg pepper. Jeg er feig, våger ikke være meg selv. Jeg må nok trolig være femi, i 20 årene og være litt av en HUNK for å bli akseptert. Jeg husker engang på facebook at du angrep meg. Jeg er ikke en person som bærer nag men jeg støtter menneske rettigheter ikke bare homofile rettigheter. Bifile blir ofte mobbet av homofile som utro, gifte eldre menn eller personer som står i med alt. For mitt vedkommende er det veldig feilaktig. Jeg er trofast til min partner. Ikke er jeg åpen om det via min facebook side heller. Jeg var 32 da jeg oppdaget tiltrekkingen til en mann. Jeg skammer meg av å betrakte meg som bifil. For homofile sier vi bifile er begrep » Forvirret» da kunne jeg bruke den samme retorikken med å si at alle homofile er begrep » Sinnsyke» det holder ikke på greip. Skjønner? Jeg syns folk skal slutte å hate… vi lever i 2017 rasister finnes dessverre. Jeg har nylig sett nyhetene hvor President TRUMP vil nekte transer å jobbe i det amerikanske militæret… mannen eier en form for menneske forakt. Jeg kan vel med hånda på hjertet si at jeg ikke digger å se menn i kjoler, men so be it. Så lenge de ikke utøver skade på andre mennesker, sprer hat…. så bør de få være seg selv. Kristne konservative prester har jo ikke så reint mel i posen de heller. Men rasisme mot jøder, homofile – OG OGSÅ BIFILE eksisterer. Jeg syns ikke homofile skal snakke så mye om fellesskap, de mobber jo bifile til de grader selv…. ta meg. Jeg har ingen homofile venner…og ingen støtter meg….og jeg støtter ikke PRIDE på basis av at stereotypene blir fremmet på Gaysir. I Blikk etc… og sosiale medier. Vi kan nok si at menneskerettigheter blir brutt men det også i det homofile miljø….

    • Roger Svensson, dette er da et forferdelig angrep på LLH (som ikke eksisterer lenger, men nå heter FRI)der en av lederne faktisk er bifil. Jeg har da aldri hørt noen mobbe bifile, men hva har dette med denne teksten å gjøre? Har jeg angrepet deg på Facebook? Jeg venter på svar.

  4. Hva i alle dager… Å knuse homolobbyen og å utrydde homofile er jo to HELT forskjellige ting. At du virkelig sitter her å påstår at de nasjonalsosialistene er ute etter å drepe deg er jo helt sinnsykt. Hvor kommer dette fra? Hvordan har du fått dette for deg? Nå er ikke jeg nazist eller støtter dem på noen slags måte, men etter 10minutt på google ser jo selv jeg at nazisme for 80år siden og den nazistiske ideologien denne gjengen praktiserer idag er to helt forskjellige ting. Dette viser bare hvor latterlig paranoid du er om meninger du ikke er belest på i det hele tatt.
    Slik jeg har forstått det vil det å knuse homolobbyen bety at de vil kneble mediadekningen av LGBT-miljøet og overrepresentasjonen av homofile i media. Dette er visst for å unngå at unge gutter, jenter og non-binaries tar valg de kanskje ikke er klar for å ta før de er skikkelig modne og voksne nok til å være sikker på hva de gjør.

    Dette var overraskende fra en så til vanlig reflektert person som deg selv.

    • Så du mener at dere ytringsfrihet er viktigere enn min? Jeg er helt uenig med deg, og jeg mener ikke bokstavelig er ute etter å drepe meg, men disse menneskene er farlige. Jeg har kjempet homokamp i 40 år, og dette vet jeg litt mer enn du kan finne på google i løpet av 10 minutter. Og husk, denne teksten er skrevet meg et førti års oppsamlet raseri i ryggen, nok er nok.

      • Vil bare si noe angående den ene setningen din, Sander. Du skriver «det er visst for å unngå at unge gutter, jenter og min-binaries tar valg de kanskje ikke er klar for å ta før de er skikkelig modne og voksne nok til å være sikker på hva de gjør.» Du bare beviser at det er nødvendig med mange LGBT representater i media og andre nettverk, grunnen til det er at barn skal lære at ikke bare kjærlighet er mellom mann og kvinne. Men, også mellom samme kjønn, at det er greit å bytte kjønn og så videre. Hvis samfunnet er ekstremt heteronomrativt, så vil ikke barn, unge og voksne ta de riktige valgene og kanskje elske noen de faktisk aldri klarer helt å elske, som for eksempel å gifte seg med sitt motsatte kjønn, men finner senere ut at dette er feil. Barn, unge og voksne har alle lik rett til å vite om de ulike legningene. Har de mer kunnskap, tar de ikke flere ukorrekte valg, men fler riktig valg.

Legg igjen en kommentar

